duminică, 14 august 2011

Suntem in Romania! Si asta ne ocupa tot timpul!

M-a rugat mama sa merg cu ea ieri sa o ajut la o lucrare in Timisoara (mama se ocupa de amenajat gradini...cine stie cunoaste). Am zis ok, si asa am nevoie de bani :)). Mergem noi, descarcam plantele, pietrele, uneltele. Ne apucam de lucru pe la ora 9 (am uitat sa mentionez, ne-am trezit la 5 dimineata pentru ca trebuia sa mergem la ea la lucru sa luam tot ce aveam nevoie, plus o ora pe drum...am ajuns la 8 in Timisoara...deci la 9 am inceput).
Se face ora 12 si o prietena (fata unei prietene de-a mamei) aduce niste apa...dar a uitat sa ia pahare. Eu zic ca nu-i nimic, o sa beau din sticla. Dar tipa, mai cu tupeu (fiind mai mare cu cativa ani decat mine) o intreaba pe sotia doctorului pentru care amenajam gradina daca nu are niste pahare. Raspunsul era de asteptat: bineintele ca nu. "Dar macar un pahar de sticla n-aveti? Oricine are acasa asa ceva." (tot prietena). Si bineinteles ca nici din astea nu are; casa de doctor fara un set de pahare - doar suntem in Romania, ce naiba?
Terminam partea din fata casei de amenajat, si ce credeti ca zice doctorul? "Imi placea mai mult inainte." [:|] Bineinteles ca ii placea mai mult, doar avea mai multi bani in buzunar...chiar daca in fata casei erau boscheti.
In spatele casei, alta belea. Un copac mare cat blocul meu sta sa cada si trebuie taiat. Mama ii spune sa cheme o echipa de oameni care se ocupa cu asa ceva sa taie copacul. Dar credeti ca face asta? Nu. Doar n-o sa mai plateasca bani in plus sa il taie. Sa il taiem noi. Pai frate, daca pica in curtea vecinilor? Daca iti pica tie pe casa? Si ne punem eu cu frate-miu, soferul si inca un prieten sa taiem copacul. Il legam cu funii, tragem de el si dupa 8 kile de transpiratie pica. In sfarsit, curatam tot acolo, ii amenajam si plantele aduse de noi si gata...dupa 6 ore de munca (care in mod normal ar fi trebuit sa fie o ora jumate, 2) terminam.
I-am zis mamei. Cand mai vrei sa vin sa te ajut, vorbesti cu omul. Sa-si curete gradina dinainte, sa pregateasca terenul, eu doar sa merg sa-i pun plantele si pietrele, asa cum trebuie. Eu nu-s gradinar, gunoier sau silvicultor profesionist sa ii tai copacii. Asa cum a spus si el: "De ce sa dau atatia bani sa chem o echipa profesionista?" Dar mie de ce nu mi-ai dat niciun ban pentru asta? Imi dai bani doar pentru lucrarea ce as fi facut-o si fara copac. Dar 4 ore in plus de munca cine le plateste? Oricum, mi-a prins bine...acum stiu sa tai un copac :)). Pot face bani si din asta. Dar voi ramane la munca mea de programator in devenire :)) sau voi inventa chitara electrica cu amplificator "on board". Who knows?
Pana atunci, o sa mai joc un counter cu Vali, o sa mananc o pizza si o sa iubesc in continuare...pana mi se face o coaja pe inima :)).
Sa n-aveti somn.
P.S.: Doua poze sa vedeti cum arata gradina inainte si dupa:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu