luni, 5 decembrie 2011

Ca inainte de examen...

Luni seara. Peste 2 zile am examen. Si joi mai am unul. Si...da, inca unul sambata...si toate 3 sunt la mate. Am avut libera saptamana trecuta...in afara de luni. Mi-am propus sa invat si eu ceva, sa mai rezolv cateva probleme, sa nu merg fara sa stiu nimic, cum am fost la primul examen, tot la mate (pe care l-am picat [:))]). Dar a trecut saptamana, am inceput-o pe urmatoarea, si ghici ce? In loc sa invat, ma uit la seriale, joc Skyrim, dorm, mananc (foarte mult) si scriu pe blog (pe care ce-i drept, nu am mai scris de ceva timp).

M-as pune sa invat, dar e o forta care ma tine legat de pat...cred ca lene ii zic cei batrani, dar nu-s sigur. Skyrim imi face cu ochiul, Supernatural la fel...dar...invatatul nu ma atrage deloc. Si daca ati vedea problemele, mi-ati da dreptate [:))]. Si in plus, stiu ca n-o voi folosi la nimic in viitor, pentru ca mi-au spus altii care au trecut pe "aici". Sper doar sa iau nota de trecere.

Si inca ceva pentru tine, draga mea:


"Draga Matematica,


Te rog, maturizeaza-te si rezolva-ti singura problemele. Am si eu destule pe cap.


Cu multa, multa dragoste
studentul cu numarul matricol 5993."


Un comentariu:

  1. 1. Bucura-te,saptamana viitoare va fi mai rau!
    2.La ce dai tu joi examen?
    3.Sa nu te mire ca te apuca pofta sa faci orice altceva in afara sa inveti la matematica,fix in momentele de cumpana,ca sa zic asa; e firesc,nu e vorba de lene.
    4.E melodia mea preferata de la Taxi.O ador.
    5.Pentru ca imi place foarte mult cifra 5.

    RăspundețiȘtergere