vineri, 1 iulie 2011

Cacalaureat - Info!

Azi a fost ultima zi! Si desi ne-au lasat mai liberi, m-am descurcat pe cont propriu. De ce? Pentru ca e domeniul meu, informatica. Nu pot sa spun ca imi pare rau ca azi, cand am stiut, ne-a lasat sa "ne miscam". Imi pare rau ca nu ne-a lasat si in celelalte zile :)). Tot ce mai am de facut acum e sa astept rezultatele...si sa mai dau admiterea.
Si asa cum mi-am promis, dupa ce termin cu bacul imi fac de cap. Si voi incepe prin a da o tura pe la Iasi, ca n-am mai fost de mult. Poate saptamana viitoare. Si cine stie cat stau. Poate o zi, poate doua...poate o luna jumate, poate 4 ani, la facultate. Cert e ca am scapat de griji (deocamdata) si pot sa ma distrez (deocamdata) :)). Si dupa ce ma vad intrat la facultate va dau cate o bere. Dar pe banii vostri :p.
Eu am plecat. Sa aveti o seara placuta, ca eu voi avea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu