miercuri, 29 iunie 2011

Cacalaureat - Mate!

Ziua de azi a fost bestiala. Cred ca a venit sa compenseze ziua de luni, cu proba de la Romana. Singurul lucru de care m-as putea plange e ca nu am rezolvat toate exercitiile (atat din lipsa de timp, cat si din lipsa de cunostinte). Azi nu mi-am mai luat inspiratia artificiala cu mine. Tot ce am scris e rezolvat de mine si de colegul din spatele meu :)). Au fost 3 parti cu cate 6 subpuncte fiecare, in total 18 exercitii. Sper ca din 15 exercitii pe care le-am rezolvat macar...15 sa fie corecte, sa iau si eu un 8.50.
Nu stiu voi, dar eu sunt multumit de cum s-a desfasurat azi.
Cam atat aici, pentru ca nu am nemultumiri pe care le-as putea dezvolta :)).
Astept sa vad proba la Info. Pana atunci, ma duc sa ma uit la un film.
Sa n-aveti somn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu